-herkes olmasın ister ama hayat bu...Siz kitabı sonuna kadar okudunuz mu ?
《》
-Aslında kadın adamı terk edince ben de kitabı terk ettim.
-Yine mi Yalçın bey ?
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kitaplar kadar denizi de seviyorum.Denize yakın olmak beni mutlu ediyor.Sanki bütün mutsuzluğumu benden alıp tuzlu suyuna karıştırıyor.Bu hayatta bunu yapabilecek başka ne var ki ?
Çok kadınlı hayatların insanı mutsuzlaştırdığını okumuştum bir kitapta,bir erkeğin istediğini alması ile istenilen taraf olmasının bile ilişkiyi farklılaştırdığını öğrenmiştim