…Kusursuz olduğumuza inanmak kuruntulu bir gururdan başka bir şey değildir.İnsanların en iyisi kendi insanlığının(kusurlarının) farkında olan ve kendini merhametle sigaya çekendir.
…Eğer hatalarımız ve kendimize dair değiştirmemiz gereken özelliklerimiz varsa bunlara anlayışla yaklaşmamız ve Allahın bizi mükemmel yaratmadığını bizden mükemmellik de beklemediğininin farkına varmamız gerekir.