DarkGhost

DarkGhost
@Greefteiz
Din’den soğuyan, cehennem’de ısınır..
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Anlıyor musun? Gökyüzü’ne güneş olsan, sensiz karanlıktayım. Sadece sen lazımsın bana.
Bakıyorum sana öylece hem ufkumun çizgisi gibi hem çok uzaksın hemde ben o ufkun çizgisindeyim aslında…
Üzerin açık bırakıp uyuduğunda, omuzlarına bir battaniye örtemeyecek kadar uzağım belki ama, Yüreğimin yüreğini binlerce kilometre öteden sarılmışlığı var .. bil beni bizi düşün
Bozuk bir saattir kalbim, Hep sende durur.. ♥️