Gri Sis

Gri Sis
@Grisis
Gözyaşlarımı seviyorum çünkü boğulacağınız okyanus onlar.
BİGM
Bir takım YKS ler
33 okur puanı
Şubat 2023 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Yarın bayram ama hiç bayram havası yok
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Beynim : Ders çalışman gerekiyor bilmem farkında mısın ? Ben : Hayır bebito yok öyle bir şey aaa
GİRLSSS
Kızınız olsa adını ne koyardınız ?
Mini Anket
Unisex isim zor iş abi burdan canım dedeme sesleniyorum niyeee ???
Birkaç kelimeden ibaret olduğunu mu sanıyordu bu ? Bu kadar basit olmamalı, alt tarafı " seni seviyorum " demekle olmuyor .