Eski cazibemi kaybettim ben. ...Bir zamanlar ilgi odağıydım,onlarca kişi bilirim sırf ne yazmış acaba diye hesaplarına giriş yapıp profilimi ziyaret eden. ..Nerede onlar ya hesaplarını kapattılar ya da uzun müddet giriş yapmıyorlar. ..Size ihtiyacım var ,zira çok yalnızım ,Dostlarımı özledim ben . ..