Eğer bilim ; araştırmalardan ve gözlemlerden yola çıkarak, gerçeğe ulaşma çabasıysa ve sen her seferinde, hep başkalarının araştırmalarını referans alıyorsan, üzgünüm ama sen asla bir bilim adamı değilsin. Sen sadece kendini bilim adamı zanneden bir bilim adamı adamısın.