Anka kuşu

Anka kuşu
@Gul60
“Kitap, kahve ve doğa… ruhumun üç hali ”
Bin acıyı bir gülüşle gizledim, Bir gülüşü bin acıyla izledim..
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Giden günler oldu; yanına kalan, geçmiş bir ömür.
İçimde bir yerde, her yer her yerde..
Oğuz Atay diyor ya "içimin yorulduğunu hissediyorum" tam olarak oradayım işte.
Ben en güzel hislerimi, hissettiğim insanlarda kaybettim.