Anka kuşu

Anka kuşu
@Gul60
“Kitap, kahve ve doğa… ruhumun üç hali ”
Zarar ziyan hesabı yapmıyorum.. Biriktirdiğim kâr'.. Yitirdiğim tecrübedir..
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İşten, güçten değil de içten yoruldum demişti biri. Öyle işte...
Dervişe sormuşlar Ne anladın dünyadan diye? Derviş cevap vermiş: Ölülerin sevgiyle anıldığı Yaşayanların sevgisizlikten öldüğü Bir dünyaya şahit oldum. Ölülerin mezarına çiçek ektiler Yaşayanların bahçesini talan ettiler demiş.
Dalıp giden insanlar olduk. Çayın demine, yağmurun sesine.
İyi tanırım dediğim kim varsa içinden hiç tanımadığım biri çıktı.