Tagiyeva

Tagiyeva
@Gul_m
Kalbimize dokunuyorlar..ama kırarak
Reklam
Hoşgörü..Sanırım insanlarda aradığım şey buydu
Fazla değer verince üzgün, az değer verince kötü oluyorsun. Bu yüzden her şeye karşı dengede kal. Herkese yakın ve herkese uzak..Kinsun
102 il öncə şərqdə ilk Cümhuriyyəti quran M.Ə.Rəsulzadəni sevgi və hörmətlə yad edirik. 102 ilin mübarək Azərbaycan 🇦🇿❤️🌷
Kendime Not:
Zamanın kıymetini bil..Zaman dediğin şey senin hayatın, ömründen gidiyor ve kısıtlı. Ne ile meşgul isen ondan ibaretsin. Alışkanlıkların, yaptıkların, zamanını harcadıkların seni oluşturuyor. Canı sana veren 'Verdiğim ömrü neye harcadın?' diye soracak. Cevabın seni utandıracak şekilde yaşama. Sadece bir gününe dikkat et, ne kadar boş şeylere zaman harcadığına bir bak. Zaman çok değerli geç olmadan farkına var..