Tagiyeva

Tagiyeva
@Gul_m
Belki de her şeyi kabullenip hayatı akışına bırakmak gerek bazen..
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İnsanlardan kaçıp kitaplara sarılmak..☕📖
Çox səs var
Biraz səssizliyə ehtiyac var. Əbədi sonsuz səssizlik..
Seçilmiş yalnızlık olgunlaştırır, içine düşülen yalnızlık ise çürütür..
Bir felaket karşısında ızdırap duymak ile hayata küsmek aynı şey değildir. Izdırap insanı olgunlaştırır, küsmek ise ahmaklaştırır..