Bu gece telaş yok.
Yetişme derdi yok.
Eksiklerimizi tek tek anlatma zorunluluğu da yok.
Allah kulunu zaten biliyor.
Yorgunluğunu da, sustuklarını da, içine attıklarını da…
Rabbim bu mübarek gecede
kalbimize hafiflik,
ömrümüze ferahlık,
dualarımıza kabul versin.
Berat Gecemiz mübarek olsun. 🤲🍀