Gülay

Gidecek yeri olmayanların kaldıkları yerde mutlu olduğu görülmemiştir.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
çaresizlik duygusu gelip geçmez; insanın içinde sessizce kalır.
"Gelmedin”… İşte insan bazen böyle fark ediyor gidişlerin ağırlığını. Gelmediğini değil, gelmeyeceğini anladığı yerde başlıyor bir şeyler. Bir kapı kapanıyor, ardından bir daha bir kapıda beklemiyorsun..
"Çiçekler ile yontsam da ruhumu ince bir yağmur damlasında kırılmış gibi."☁️
Her şeyi gizledim içimde, kolay sandılar, değildi.