Veronika her şeyden nefret ediyordu ya,en çok da yaşamını sürdürmüş olduğu biçimden,içinde barındırdığı yüzlerce Veronika'yı keşfetmeye zahmet etmeyişinden tiksiniyordu.Oysa orda kim bilir ne ilginç,ne meraklı,ne cesur,ne küstah,ne deli kızlar duruyordu.