Yorgun savaşçı

Yorgun savaşçı
@Gull122
Kalbim bu asrın dengi değil!
Bu bayram da böyle..
Reklam
Gönderi kullanım dışı
Ben babamın elini öpemiyorum çünkü hemen ağlıyorum. ( Duygularım burda tükeniyor.)
Gün geceye kavuşur.
Bazen diyorum ki iyi ki merhametim varmış yoksa çok intikam alacağım var herkesten;)