Aziz Sancar bir programda Nobel Ödülünü aldıktan sonra evde olanları anlatıyor:
_Eve geçtim baktım hanım Aziz çöpü dışarı çıkar diyor . Ya ben nobel aldım dedim. Aa tamam Aziz yine de çöpü dışarı çıkaracaksın dedi . İşte o gün kendime dedim Aziz sen nobel de kazansan bu çöp dökülecek ..