Ailede iyi eğitim şudur: çocuğa yemesinden içmesinden giyinmesinden tut okuma merakı müzik merakı görme merakı kazandırılıyor mu aile bunları yapar çocuğa nasıl oturup kalkacağını öğretir bir şeylere merak duymayı öğretir bunlar parayla olacak şeyler değildir bunlar çocuğa zaman ayırarak özenerek onunla bir ilişki kurarak yapılır
Bir yeteneğin varsa onu kullanabilmelisin dahası onu kullanabileceğin yeri görmelisin bir meydandan her geçen kişi orada gördüğü her şeyi icra edemez elbet ama onu görme ve bu vesileyle kendini tanıma fırsatı da bulmalıdır
Karşıt görüşleri öğreneceksiniz insanlar sevmedikleri insanlardan benimsemedikleri ideolojilerden de öğrenebilir ve değerli olan da budur saygı duyacaksınız sevmekte şart değil herkese tahammül etmek zorundasınız.
Öğrenmek yetmez toplum içinde öğrenmek gerekir örneğin şimdiki çocuklar anaokuluna gidiyor el ele tutuşup şarkı söylüyorlar bu çocukların sadece oyun oynaması ya da zaman geçirmesi için değildir bağlantı içindir bu sayede çocuklar birbirine topluma bağlanmayı öğrenir