❧Benim hakkımda kim ne düşünürse düşünsün, önemsemiyorum. Yediğim darbelere, uğradığım haksızlıklara ve gördüğüm vefasızlıklara rağmen başım dik bir şekilde devam ediyorum hayatıma. Çünkü benim vicdanım rahat, çünkü benim içim rahat. Bundan sonrasını ben değil, başını yere eğen güzel düşünsün. ☙ İyi geceler ☙