📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"İnsan olmaktan, insani düşüncelerden ne zaman kurtuluruz, ne zaman boş veririz her şeyi, anlamak zor... Bir elimizin ucundaki sevgi ve merhamete sığınmak varken, neden zebani mızrağını birbirimize geçirmeye çalışıyoruz ki? Neden insan, güç varlığını yanlış yorumluyor? Ey erkekler!! Neden? Neden bütün dünyayı yönetip, ardından yok edebilme gücünün sadece kendinizde olduğunuzu düşünüyorsunuz ki? İnsan olarak yaşamak, insanca, insani duygularla var olmak, neden bu kadar zor sizin için..."
"Kim ne derse desin, karmamızı kendi irademizle dönüştürürüz. İyiye ya da kötüye... Seçim bizimdir, kozmosu suçlamaktan vazgeçelim... Herkes kendi hikayesinin kahramanı ya da celladı..."
"Bu, sevdiğin birine, 'Halledersin hayatım' demekle, 'Bir şekilde hallederiz' demek arasındaki ince ama çok önemli fark gibi. Çünkü asıl sevgi birlikte halledebilmekte..."