Sürekli bir roman. Tavsiye ederim. Tarihle günümüz iç içe geçmiş. Seveceğinize eminim.
Derin ve doyurucu bir hikaye.okurken de şaşıracağınız, durup üstüne düşüneceğiniz bir çok şey var.
Yazarın yazdığı zamanki duygu ve hisleri kitapta yok bana göre. Geçmedi. Aynı duygular tekrar etmiş her yıl. Okurken sıkılabilirsiniz. Basit geldi bana. Aynı kararsızlığın senelerce devam etmesi. Kitapları yarım bırakmayı sevmediğim için okuyorum.