Bazı insanlar kontrol edemedikleri kişilere tahammül edemezler. Sen boyun eğmedikçe problemli sen olursun. Mesele aslında seni yönlendirememesidir.
"teslim olmadıkça tehdit olursun..."
tüm mesele bu...
"Fazla samimiyet, saygıyı azaltır. Çok sevgi, nankörlük getirir. Çok iyilik, suistimal edilir... İnsan ilişkilerinde çok'lar sıkıntılı...
Denge esastır."