Serdar

En güzel yıllarımızı verdik, daha fazlasını istediler.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Yarım kalmış insanlar yarınlara inanmaz.
Söyle Sezen Abla. “Gitmesin”
“Beraber yıldızları sayalım bitince gidersin”
Sizin shakira’nız varsa bizimde dengbej Şakıromuz var.