"Bence yüreğimizdeki sevgiyi hissederler; evet, evet... Onların bizi anlama şekli odur. Konuşmamıza bile gerek yok, hatta gözlerinin içine bakmanıza bile gerek yok. Daha doğrusu hiçbir şey yapmanıza gerek yok; eğer sevmeyi biliyorsanız hayvanlar bunu hemen anlar. Onların sizi sevmesi için bu kadarı yeterlidir zaten.
Peki ya biz ne kadar becerebiliyoruz bunu? Kim yanındakinin elini kalbine koyduğunda içindeki sevgiyi gerçekten hissediyor ya da kim sevgisi içinden taşacak kadar sevebiliyor?"