Kötülük ve iyilik olgusu kişiyle beraber yaşar, büyür gelişir, çoğalır. Ne büyük bir iş doğrusu. Tek bir bedende yüzlercesi.Erdemli insan gerektiğinde kötülüğü öldürebilendir. Menfaati uğruna kendine uyarlamak değildir.
Şiddetin başladığı anda insanlar tüm davayı, dini, felsefeyi, kuralı unuturlar. Sizi savaşa, şiddete, sömürüye, istismara, ezmeye yönlendiren din Allahsızdır, felsefenin filozofu kayıptır, davanın yolu bozuktur.