Baba İzi _ " O konu henüz olgunlaşmadı. En sevdiğim cümlelerden biriydi bu. Sanki kafasının içindeki anılar , bahçesinde yetişen patateslermiş de vaktinden önce topraktan çıkamıyorlarmış gibi. . . "
Bu cümlelerdeki anlam beni de sıklıkla düşündürür ve hamlığımı üzerimden atmamı sağlayan ehil zamanları hediye etmiştir. Kırklı yaşlar sert bağlılıklardan belki bağımlılıklardan sıyrılma diyebiliriz. Belki yaşın da hediyesi olabilir bilemedim. Şimdi "Baba İzi" kitabını geride bırakırken kitabın kattıklarını harmanladım zihnimin derinliklerinde. Kitabımızdaki karakterimiz Arda'nın baba yokluğunun yüreğinde susturamadığı varlığı adeta okuyucuyu bir yerden yakalayacak duygudaşlık.
O zaman bu kitabı uğurlarken cümlem şu olsun :
" Varlığımdaki yoklukla var olabilmiştim."
Sevgiler Hayat 🍎🕵♀️