Saçma soru yoktur ama yanlış soru vardır. Ve yanlış bir soruya ,doğru bir cevap veremezsin. Yapılması gereken ,sorunun neden yanlış olduğunu ortaya koymaktır. Böylece soru sorun olmaktan çıkar. Bir soru sorun olmaktan çıkarsa ,hak ettiği cevabı bulmuş sayılır .
İnsan olmasaydı,böyle bir kâinat için,pek çok şey eksik olacaktı . Biz bunu tamamlamak için yaratıldık.Ve bunu tamamlamak için göstereceğimiz çaba da bizi tamamlayacak.