Hepimiz bir başkasıyız evlat. Hem de dünyanın geri kalanından, yaşamış yaşayan ve gelecekte yaşayacak,bu yer kabuğu üzerinde ama iyi ama kötü bir iz bırakmış herkesten başka... İşte tam da bu yüzden,geceler boyu hayalini o şeye zaten doğuştan sahipsin!(yani bir başkası olma fikrine) Sen zaten bir başkasının!