Olur da bir gün ölürsem eğer
Kendine iyi bak
Çünkü ben seni en değerli yerimde
Kalbimde misafir etmiştim
Sanma bir başkası daha çok sever
Unutma yokluğunda da olsa
Seni en çok ben sevmiştim
Sana yalnız yaşa demiyorum
Yalnız da değilsin zaten
Olur da bir gün ölürsem eğer
Sana ben karışmış bir sen bırakıyorum
Kendime iyi bak
...
hckmse