Nur

Anlayabilmesi için, önce kalbi olmalı insanın…
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
seni sevmek… evet haklısın, kötü kızım. suçluyum seni sevdiğim için. gece gündüz, benim olman için ettiğim dualar… bir gecede olsa, rüyama girmen için, dilek ağacına bağladığım umutlar, döktüğüm gözyaşları sana olduğu için suçluyum ben… hep terkedildiğim için, istenmesemde senden kopamadığım, her türlü sözlere maruz kaldığım ve sana güvendiğim için suçluyum ben… doğru… zaten sen hep doğruyu söylersin. bir çocuk ne anlar sevmekten? ne anlar ki sevgi uğruna ölmekten? ne anlar, yaşam nedir, dünya ne? her şey tozpembedir onun gözünde, hep umut vardır o küçük yüreğinde… karanlıkta aydınlık hisseder, olmayacak sevdaya olur der… ben de çocuğum ve cezalıyım… cezam; sevilmemek… tek suçum ise; seni be canım, seni sevmek… Orhan Veli Kanık
Sen kendime yaptığım en büyük saygısızlıksın. Cemil Meriç
Arkamda bıraktığım köprüleri yıkarım ki, ilerlemekten başka çarem kalmasın. Fridtjof Nansen
Sevmek, kontrolü kaybetmektir. Paulo Coelho