Yazarın her kitabını okudum, ama nedense eski kitaplarındaki sizi başka dünyalara uçuran o büyülü hava yeni kitaplarinda yok. Evet, yazar yine aynı tarzda polisiye kitap yazıyor ama kitaplar hem daha ince hem de konunun işlenişi sizi çok etkilemiyor. Bilemiyorum, belki de eski kitaplarına olan o müthiş hayranlık yeni kitaplarını bize vasat gösteriyor. Bu kitapta da bir tarikat içerisindeki cinayet soruşturmasında tarikatın iç hesaplasmasi açığa çıkarıliyor. Ters köşeler ve küçük güzel ayrintilarla konu zenginlestirilmis, ama kitabı kapattiginizda eski kitaplarındaki tadı alamadiginizi anlıyorsunuz. Yine de güzeldi, sonucta tahmin edilemeyecek gizemlerle guzellestirilmis, güzel vakit geçirebileceğiniz bir polisiye roman ortaya çıkarılmış. Bir de değinmeden geçemeyeceğim, kitabın sonunda Jane nasıl öldü, Rachel mi öldürdü, uyutmustu çocuğu nasıl oldu da çocuğun ölüsü ile çıktı ve bizim ekip bunu neden normal karşıladı, belki de ben anlayamadım son kısmı bilemiyorum. Son sayfa beni tatmin etmedi o nedenle. Yine de teşekkürler Grange, hoş geldin yeni kitap.