Yazmak bir terapi çeşididir; bazen yazmayan, beste ve resim yapmayan insanların, insanlık durumunun özündeki delilik, melankoli, korku ve panikten nasıl kaçınabildiklerini aklım almıyor.
Yozlaşma karşısında azami adaleti sağlayabilmek için kendi masumiyetini koruman gerekir. Değerli bir şeye ihanet edip etmediğinin kendi içinde daima ayırdında olmalısın.