Halil gündüz

Halil gündüz
@Halilgndz
Bıraksalar okuyacağım.
Kimse kendinden bir yere gitmiyor. Yaşıyoruz sessizce yaramızı severek...
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Gözlerin çok güzel. Kirpik dallarına kuşları davet etmeli.
Nereden geliyoruz? Nereye gidiyoruz?
"Ona çok benzeyen birini bulursun. Ve bu, zafere en çok benzeyen yenilgindir."
"Dıl Dısoje"