Semanur Nar

Semanur Nar
@Hallice_halimm
يا ليتني كنت طيرا..
Ben sıradan bir acının firarıyım ve sen bu kadar katmerli acının üstüne hayat dolusun hem de onca şeye rağmen..
Sayfa 139
Reklam
Umut varsa insan üşümez. Umut varsa açlık öldürmez ve umut varsa yarın bahar olur, bu bela kış bir daha gelmez..
Sayfa 101
Canınızın acısına katlanıp sabretmek de bir isyan biçimidir..
Sayfa 91
Acıtan her şeye, acı veren herkese "eyvallah" diyecektik..
Sayfa 86
Reklam