"Artık yaşlanıyorum", dedim ona. "Yaşlandık bile", diye iç geçirdi o. "Sorun şu ki, insan öyle olduğunu kendi içinde hissetmiyor, ama dışarıdan bakınca herkes bunu görüyor."
Yaşlı insanların önemli olmayan şeyler konusunda bellek kaybına uğramaları, oysa kendilerini gerçekten ilgilendiren şeyleri pek ender unutmaları da hayatın bir zaferi.