Enrqılç

Enrqılç
@Hanzader
Yaşarsın izi kalır. Yaşayamazsın içinde sızı kalır.
Reklam
Haklısın yere serilecek kilimi duvara asan da bendim..
İfade edemdigim bir eksiklik var içimde sanki her şey başka türlü olabilirdi.
Sürekli ıslak artık o çok gzuel Gülen kızın kirpikleri.
Dilerim ki Allah seni parça parça ettigin şu kalbimi parçalanarak mecbur etsin..
Reklam