Enrqılç

Enrqılç
@Hanzader
Bir ara sen sen diye kendimden geçmiştim o ara beni kaçırmayacaktın..
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Nasibim de varmısın bilmem ama, Ben seni içimden atamıyorum..
Neden bı anda gelsin dengemi bozdun? Benim sade hayatım vardı gelmiyektiysen niye geliyormuş gibi yaptın
Aklımın almadığını kalbim aldı.
Ben seni unutmuş gibi yaşarken hep seni aradım seni bekledim ..