SwEeT gİrL

SwEeT gİrL
@HappyGirl0
Çok seviyorum , Kıskanacak kadar, Özleyecek kadar, Kaybetmekten korkacak kadar...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Uzunlar yanıyo' arabamızda Bu ışık hepimize fazla, geceyi böler Bilmem ne olabilir aramızda Bu ışık ikimize fazla, arayı bozar
mirebaaaağğ
Yarın yazılım vaaar :((
Kimse yok sanırım :((