Bizi en çok mutlu eden, başkalarının hatalarını konuşmak oluyor. Çok mutsuzken bunu yapın: Sıkıntıya girdiniz, canınız çok sıkkın. Başkalarının hatalarını konuşun birisiyle, çok rahatlarsınız! Bu da hastalıktır aslında. Kesinlikle yapmayın! Başkasının hatasını konuşmak yerine kendi hatanızı konuşun,