Her sabah kaldırımlarda uyanan
Bir adam rehaveti üstümde
İçiyorum içince hissetmesem de
Ertesi gün daha fazla öksürünce
Sigarayı bırakasım gelir
Antidepresanları yutasım gelir
Ayaklarım tutmuyor ama
Taksiye verecek param yok
Kanatlarım çıkmıyor ama
Ben de iyi biriyim aslında
Özlemlerim çok doğru
Her yer aptallarla dolu
Delirmiyorsan tebrikler
Şarkı söylüyorsan bu yüzden
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖