Allah'a karşı hüsnü zan besliyorum, ümidim var, ona güveniyorum. belki de hayatta sahip olduğum en değerli duyguyu taşıyorum. ağladıktan sonra güleceğimi, üzüldükten sonra da mutlu olacağımı biliyorum. Allahin izniyle her şey geçecek.. inanıyorum Allah kulunu bırakmaz.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Allah'ım, beni namaz kılmaya, ibadet etmeye ve kuran okumaya üşenmeyen bir kalp ile rızıklandır. Beni bana bırakma . Beni nefsimin eline bırakma ,son nefesimde iman nasip eyle,güzel ve imanlı bir şekilde şu dünyadan göçebilmemizi nasip eyle