Hatice çetin

Hatice çetin
@Hatcecetin
Bı kadın vardı...Bı adam sevdi...keşke sevmeseydi.
Reklam
Şanslıysa gecenin üçüne kadar,değilse gün ağarana kadar düşünüyor ,dönüp duruyor dudaklar en sesiz cümleleri kuruyor sonrada kalıyor uçsuz bucaksız ,soğuk ve yakıcı.
Sende farkettim mı?Az,dediğin,küçük bı kelime.sadece A ve Z sadece iki harf.Ama aralarında koca bı alfabe var o alfabeyle yazılmış onbinlerce kelime ve yüzbinlerce cümle var.sana söylemek isteyipte yazamadığım sözler bile o iki harfin arasında.Biri başlangıç ,diğeri son.Ama sanki binbirleri için yaratılmışlar .yan yana gelip de birlikte okunmak için.Aralarındaki her harfi tekrar tekrar aşıp birbirlerine kavuşmuş gibiler senin ve benim gibi ... Bu yüzden ,belki de,az çoktan fazladır.belki de az,hayat ve ölüm kadardır!Belki de seni az tanıyorum ,demek ,seni kendinden çok biliyorum,demektir.bilmesem de öğrenmek için herşeyi yaparım,demektir.Belki de az,her şey demektir ve belki de benim sana söyliyebileceğim tek şeydir...
"Bazıları dünya erken kalkanlarındır der."Gerçek bu değil! Dünya mutlu uyananlarındır. Monica vitti
Bütün mümkünlerin kıyısında...
Reklam