Ne olurdu ölenler her bayram sabahı evlerine dönebilseydi.Ne olurdu bayram sabahı kapıyı sessizce açıp ben geldim diyebilseydi.
Sofrada bir tabak fazla olsaydı,
gözlerde yaş yerine mutluluk olsaydı,
kim bilir kaç kalp iyileşirdi. Ama hayat işte; İnsanı acıya, özleme, hasrete ve yokluğa alışmayı öğretiyor.
Ve bazı kavuşmalar sadece dualarda oluyor.
😥❤️🩹🥀