Güne bir dua;
Allah'ım!
Şifa istiyorum.
Afiyet istiyorum.
Selamet istiyorum.
Huzur istiyorum.
Mutluluk istiyorum.
Hayır istiyorum.
Helal rızık istiyorum.
İyilik istiyorum.
Senden istiyorum.
Herkes için istiyorum.
Nasip et Ya Rab...🤲💔
Diyor ki "NASILSIN?"
Diyemiyorum ki;
"Madem merak edecektin, neden beni nasıl olduğumu bilmeyecek kadar geride bıraktın..."
Dilimden dökülen sadece; "İyilik sağlık... Sen nasılsın?"❤️🩹
" İnsan olmak ne din işidir, ne eğitim, ne para...
İnsan olmak sadece vicdan işidir. Ne diyelim, Allah, hakkımızda iyi düşünenlere düşündüklerinin iki katını. kötü düşünenlere de sadece düşündüklerini versin."❤️🩹