Kalabalıklardan uzak,sokakta bir gördüğün insanı ertesi gün tekrar görebileceğin, tanıyabileceğin, selam verebileceğin, sıcak ilişkilerin olduğu, samimi şehirler...
Çocukların yaptıkları hataların bir telafisi muhakkak vardır. Hiç yoksa, "çocuktur!" der geçersiniz. Yetişkin insanlar hata yaptıklarında, "İnsandır, hata yapar" dersiniz ama içimizde yine bir kırgınlık kalır. Çocuk öyle değildir.Saftır,temizdir.