“...
Sonra çıkıyorsun dışarı,
bakıyorsun Güneş hala tepede..
Yıllardır kurduğun cümleyi bilmem kaçıncı kez kuruyorsun:
‘Napalım, kısmet değilmiş..’
...”
#SabahattinAli
"...
Hep böyle çocuksu mu bakar senin gözlerin?
Hep böyle içinde uzak bir ışık mı yanar?
Bakışlarında beni dinlendiren bir şey var;
Kıyısındaymış gibi en sakin denizlerin...
Bir yelkenliyim şimdi ben senin limanında
Fırtınalardan geldim sende dinleniyorum..
..."
#ÜmitYaşarOğuzcan