Gölge

Gölge
@Hayal_ci
Arkadaş bir benmi beceremedim mutlu olmayı?🙄
Reklam
Elə düz yoldada yıxılır adam......
Bal küpimisun yia uşağum🥹🫠💐
Bilmirem niye ama özümü çox pis hiss edirem sebebsiz acılar var belkede sebeblerini unutmuşam ama hələdə ağrıları qalır içimden sadece ağlamağ gəlir.....her şey üstüme gelir insanlara qarşı çox sert ve agressivem özümü nece anladım bilmirem ama pis biri deyilemm sadece yaralıyam.....tekce birini sımsıxı qucağlayıb ağlamağa ehtiyacım var ama ne söykenecek ciynim var. Ne də ......və mənə qalan elə özüməm♡
🥹🥹🥹
Reklam