Sessiz düşünceler
Aslında değil mi, çok gürültülüler!
Zihninde sürekli bir name
Bazen Hicazkar, ama en çok da efkar..
İçimdeki çocuk,
Orda mısın?
Özlüyorum seni,
Yaşım senden uzaklaştıkça
Sana daha çok yaklaşmak istiyorum ..
Kimse duymadan,
Bilmeden
İstekli halimin en sessizcesi..
Canım çocuk,
Bende misin hala,
Benimlesin değil mi?