Doğrusu ben ayyaşın biriyim, daha fazlası değil. Neden Rusya'da çok ayyaş vardır biliyor musunuz? Çünkü ayyaşlık rahattır. Hem de ayyaşlarımızı severiz biz. Yenilikçi, cesur insanlardan nefret ederiz, ama ayyaşları severiz. Çünkü önemsiz, basit şeyleri sevmek, büyük ve güzel şeyleri sevmekten kolaydır daima...