Sebepsiz yere ağlamak istedin mi, hiç ağlarken boğazına bir düğüm saplandı mı, yanağından süzül yüreğine düşen her damlada seni seviyorum diye haykırmak geldi mi içinden sevdigine, şimdi de ağlıyorum sevdiğim ama sana değil bir kalemde sildiğin aşkımıza ağlıyorum. Seni sevdiğim için özür dilerim....😦😦😦