Mutsuz insanlar... Gülmeyi, gülümsemeyi unutan insanlar... Sokakta, caddede, kafede, markette, otobüste gülen kaç kişi görüyorsunuz? Bir koşuşma içindeki bu insanların yüzünde hiç umut ışığı var mı? Emin değilim. Gülmeyi unutan insan yaşama olumsuz bakar.
" Hep Gülün yaw "