F.Taha

F.Taha
@Haysenberg
Sanki tüm hayatım boyunca yanlış bir melodiyle dans etmiş gibiyim.
Boşvermişlik ne güzel bir his,düşünsene!Düşünemezsin,düşünseydin boşvermezdin.
1000Kitap
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
En sessiz gecelerde çok sesli gürültüler başlar.
"Başkalarıyla nasıl savaşacağımı bile unutmuştum kendi içimde o kadar savaş verirken."
Şairin dediği gibi:"Bir yanım devlet devirir,diğer yanım kendine yenilir."
Duygu ve Düşünce
21.YY Şiiri.
Kötülüğü gördüm çocuk Apaçık ve saklamadan gördüm, Sosyal Medya yorumlarında Gördüm kötülüğü çocuk Sokakta çiğnenen Kağıt parçalarında,hiç çekinmeden Şiddet videoları var telefonlarında Kötülüğü fotoğraflarda gördüm çocuk ve parmak uçlarında. Ben bu çağa ait değilim Bu insanlar kusuyor ağızlarından Kendilerinden başkasını sevmiyorlar Kötülük yürüyor akıllarından Ben bu çağdan nefret ettim çocuk Etimle kemiğimle nefret ettim. #NarinGüran.